Er i startblokkene for at bygge et entrétag, da dette mangler.
Huset har saddeltag og entréen er på gavlen.
Vil have et udhæng på cirka 1000mm og en bredde på 1500.
Tanken er at lave en let ramme, der skal beklædes med plade.
Vil desuden ikke have nogen stolper fra tag til jord.

Er der nogen, der har bygget noget lignende? Billeder?
Forventer at aflastningerne skal gå fra husvæggen til taget. Vil have, at de skal være så lidt synlige som muligt.
Hvordan skal disse dimensioneres (Stockholm), hvad bør jeg tænke på?
Tak
 
  • Indgangsparti på et murstenshus med en trædør, flisebelagt trin, to grønne plastikstole og en blomsterkrukke med orange blomster.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.