Du må nok give lidt mere info præcist hvilket hjørne du mener. men det er vel selvfølgelig dem på den "høje" side?
Rent intuitivt ville jeg klippe 45° og pænt på den side som vil ligge øverst (fremad) og lidt mindre end 90° på den plade som vil ligge nederst,
Jeg har kørt ifølge denne tråd [link] men svaret ovenfor bliver også godt!
Hej. Tak. Jeg overvejer en avanceret variant som denne, men det er svært at se, hvad der sker på undersiden. Det burde kunne gøres samme på et pulpettag.
Hej. Tak. Jeg overvejer en avanceret variant som denne, men det er svært at se, hvad der sker på undersiden. Det burde være muligt at gøre det samme på et pulpettag.
Hhepe1979 sagde:
Hej. Tak. Jeg overvejer en avanceret variant som denne, men det er svært at se, hvad der sker på undersiden. Det burde være muligt at gøre det samme på
Den der er stilfuld helt klart! Vil foldningen være så synlig, at du kan se den? Der er jo en risiko for, at det der ellers kan virke lidt overarbejdet. For så vidt, hvis noget er værd at gøre, så er det værd at gøre det ordentligt!
Det var en fin løsning helt klart. Pladerne hægter sandsynligvis i hinanden nedenunder, så de fikserer hinanden. Og flappen til venstre kommer som et resultat af dette, men det kan jo være flot. Du må købe et antal meter ekstra plade for at øve på.