Halløj, nu har jeg fået den idé at bygge en eller anden form for hobbybord herhjemme.
Jeg har tænkt mig 75x300.
Problemet er, at jeg ikke har lyst til at købe dyre bordplader eller lignende, men ville helst bruge krydsfiner, da det vil blive brugt til alt muligt, og funktionen er vigtigere end udseendet.
Jeg har ikke bygget noget lignende tidligere men er ikke helt uden erfaring, så jeg indser jo, at et så langt bord ikke bliver særlig vridstift og har brug for solide ben. Da vi bor i en ældre lejlighed, hvor gulvene ikke er helt, som de bør, ville det være fint med en eller anden form for justeringsmulighed.
Spørgsmålet er så, hvordan pokker gør jeg?😁
Problemet er, at jeg ikke har lyst til at købe dyre bordplader eller lignende, men ville helst bruge krydsfiner, da det vil blive brugt til alt muligt, og funktionen er vigtigere end udseendet.
Jeg har ikke bygget noget lignende tidligere men er ikke helt uden erfaring, så jeg indser jo, at et så langt bord ikke bliver særlig vridstift og har brug for solide ben. Da vi bor i en ældre lejlighed, hvor gulvene ikke er helt, som de bør, ville det være fint med en eller anden form for justeringsmulighed.
Spørgsmålet er så, hvordan pokker gør jeg?😁
Medlem
· Västerbotten
· 105 indlæg
Men hvorfor køber du ikke bare en bordplade hos f.eks. Rusta og sætter ben på?
Genbrugsstationen der hvor du bor, kan jo være et billigt alternativ, hvis nogen har tænkt sig at smide en bordplade eller noget andet ud.
Genbrugsstationen der hvor du bor, kan jo være et billigt alternativ, hvis nogen har tænkt sig at smide en bordplade eller noget andet ud.
Senest redigeret:
Læser du mit indlæg, får du svaret på dit spørgsmål. Angående genbrugscentral, jeg har ikke rigtig tid til at hænge der og jagte folk.H Hårdrockarn sagde:
Tjek bolist byggbeskrivelser krydsbord. Nogenlunde enkle at bygge. Har bygget et 20-tal med længder mellem 2 meter og 5 meterD deadeat sagde:Hallå, nu har jeg fået for mig at bygge en form for hobbybord herhjemme.
Tingen er, at jeg ikke har lyst til at købe dyre bordplader el lignende, men ville helst bruge krydsfinér, eftersom det vil blive brugt til alt og intet, og funktionen er vigtigere end udseendet.
Jeg har ikke bygget noget lignende før, men er ikke helt tabt, så jeg indser da, at et så langt bord ikke bliver særlig vridstift og har brug for solide ben. Eftersom vi bor i en ældre lejlighed, hvor gulvene ikke er helt, som de bør, ville det være rart med en form for justeringsmulighed.
Spørgsmålet er så, hvordan fanden gør jeg?😁
Klik her for at svare