Så behøver du nok ikke bekymre dig.

Jo men alt der kan gå galt plejer at gå galt, når jeg er i farten.

Haha, har du en cm til gode så burde det være roligt. Havde mit dørblad begyndt at hænge 1 cm, så havde jeg haft større problemer end trallen udenfor :p

Dejligt at balkonen ikke var noget vaklende. Som sagt, læg ikke trallen for tæt bare så smeltevandet kan løbe igennem, så bliver sneen ikke noget større problem for dig (y)

Hvordan ved jeg, om døren kan synke? Dør i plade

Er døren installeret i henhold til producentens instruktioner, og har du krydsmålt og loddet begge sidestykker af dørkarmen, så er det roligt (y)

Den har siddet oppe i to uger, hvornår sænker den?

34 mm føles overdrevet. Særligt når du har så tæt mellem reglarne.
Lille afstand mellem dør og trädäck vil blive besværligt, hvis der kommer sne.

Hvad?

Brug 28 mm, som ikke bygger lige så højt. Hvis døren har lille margen mod dækket, vil du ikke kunne åbne den, hvis der kommer meget sne på én gang. Og det bliver endnu mere besværligt, når den skal lukkes, og du altid trækker lidt sne med i underkanten, som klemmes i karmen.

Aha hvad med 28x145mm? Aldrig prøvet så bred

Smagssag. Jeg har 145 mm, fordi jeg synes, det er pænest.

Så må de blive det!

Et spørgsmål, der findes jo værktøjer til at sætte skjulte skruer, som jeg er interesseret i. Lad os sige, at jeg i fremtiden skal løsne en planke, kan det gøres uden at løsne alle brædderne rundt omkring!

Ingen der sidder og har et 145mm trallværktøj til skjult skruefastgørelse til salg?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.