5,453 læst ·
21 svar
5k læst
21 svar
Hvor mange slag pr. søm?
Jeg stod på postkontoret og ventede på at hente en pakke for nogle år siden, et par meter væk stod en ældre herre (65-70?) og talte med en mand, han spyede galde med ret hårde ord og mange bandeord over tømrere, som ifølge ham bare snød, og pludselig kom dette: "De burde ikke engang få lov til at kalde sig tømrere, de skruer jo bare alting nu til dags!"raveper sagde:
Tilsyneladende er definitionen på en tømrer en, der elsker sin hammer
Samme her, købte en spikerpistol, brugt til ramme og taglægter, men syntes det var for uhåndterligt at slæbe rundt på 4kg. Har skruet det meste, nemt at fjerne hvis det skulle være nødvendigt.Anna_H sagde:
En almindelig hammer har jeg indtil nu ikke brugt mere end trukket et par søm ud
Thomas59
Byggeveteran
· Stockholms län
· 3 321 indlæg
Thomas59
Byggeveteran
- Stockholms län
- 3,321 indlæg
Fyren i klippet som vises her http://youtu.be/-NTuH2C5pm0 sætter vel en eller anden form for laveste niveau for, hvordan en snedker skal kunne håndtere en hammer.
Alt andet er amatøragtigt.
Alt andet er amatøragtigt.
Næ, jeg har allerede stige.
Og så er jeg faktisk rigtig dårlig med hammer.
Jeg er enig med hvad andre har skrevet om at skrue, jeg skruer mere og mere som byggeriet skrider frem.
Og det er så super godt når jeg har skruet og så opdager jeg at jeg har lavet en fejl og skal fjerne og gøre om. d^_^b
Og så er jeg faktisk rigtig dårlig med hammer.
Jeg er enig med hvad andre har skrevet om at skrue, jeg skruer mere og mere som byggeriet skrider frem.
Og det er så super godt når jeg har skruet og så opdager jeg at jeg har lavet en fejl og skal fjerne og gøre om. d^_^b
Klik her for at svare