Hvordan gik det? :-)
(WTP Dekor folierade i hvert fald min vogn, hvis du har brug for en lead)

TheJesper TheJesper sagde:
Hvordan gik det? :)
(WTP Dekor folierede i det mindste min vogn, hvis du har brug for et hint)
Tanken, jeg blev ved, var at bruge almindelig MDF (da det er det eneste, der tilsyneladende er tilgængeligt...) og male med et vådrumssystem, som denne og tilhørende dækmaling bagefter.

Men prisen stiger jo med plade og dobbelt vådrumsmaling, og samtidig fandt jeg en hvid glasplade til en overkommelig pris. Så det endte med en glasplade.

Jeg synes stadig, det er overraskende svært (grænsende til umuligt...) at finde fugttæt MDF, i betragtning af hvor mange DIY-artikler, byggevejledninger, materialeguider osv., der henviser til det. Men det er uvæsentligt nu...

• Synes
TheJesper
  • Laddar…
S
H Halling sagde:
Tanken som jeg stoppede ved var at bruge almindelig MDF (da det er det eneste, der tilsyneladende kan købes...) og male med et vådrumssystem, som denne og tilhørende dækfarve bagefter.

Men det stiger jo i pris med plade og dobbelt vådrumsfarver, og samtidig fandt jeg en hvid glasskive til en overkommelig pris. Så det endte med glasskive.

Synes stadig det er overraskende svært (grænsende til umuligt...) at finde fugttålende MDF, med tanke på hvor mange GDS-artikler, byggevejledninger, materialeguider osv der henviser til det. Men det er uvæsentligt nu...
Det var godt, at det ikke blev mdf, uanset hvor velmalet det ville være blevet. Organisk materiale i direkte forbindelse med bruseren er stor risiko for problemer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.