Hej!
Forsøger at få fat i en gammel kran man kunne leje billigt og som kunne stå på byggepladsen under det meste af byggetiden. Er der nogen, der har et tip om, hvem der kunne have en sådan?
Mvh/stenhus05

Gammel kran... Jeg har en fra mit badeværelse, som du kan leje billigt - 1 kr per dag... ;-)

Bare for sjovt - du må nok specificere nærmere, hvad det er for en maskine, du har brug for. Hvis det er en kran, du leder efter, så må du nok lede længe efter en billig en. En rendegraver kan klare nogle enklere løfteopgaver - disse kan du købe brugte fra 50.000 og opefter (hvis de skal være i god stand). Udlejning i 6-12 måneder vil nok blive mindst lige så dyrt som at købe selv (og derefter sælge).

Ja fanden alt kan man finde på blocket ;D ;D ;D; Men hvad er det for en useriøs køber du taler om? Hvor findes åbäket? (kranen altså - ikke køberen ;))
mvh/stenhus05

Et alternativ til kran kan være en brugt skylift
Kan styres fra jorden (kan desuden konverteres til radiokontrolleret kran ganske let)
Jeg plejer at låne en skylift, som jeg har lavet en krog til at fastgøre under (mærkelig sætningskonstruktion...)
Fungerer rigtig godt, løfter 350 kg op til 12,5 meter

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.