Jeg forsøger fortvivlet at finde nogen, der har Gyproc Planum (eller tilsvarende gipsplader med forsænkning hele vejen rundt) på lager. Men indtil nu har jeg ikke engang fundet en butik, der ved, hvad jeg taler om.

Nogen der har tips til, hvor jeg skal henvende mig?

Ring Gyoroc og spørg?

Bauhaus i Botkyrka skal have 67 stk. hjemme til prisen 199 kr stk (13*900*2400)

En almindelig skiva, samme størrelse og samme producent, koster 67 kr.

Bør måske have sagt, at jeg allerede har talt med Gyproc. De syntes, jeg skulle tjekke med Bejiers varehus, men de har ikke Planum.

Bauhaus var de første, jeg tjekkede med. Desværre er de 67, der skal være i Botkyrka en fejloptælling, så de har heller ikke noget hjemme.

Det føles lidt surt at skulle betale for brydningsomkostninger og ekstra fragt for at få hjem en 30m2, men det er vel det, som det hele ender med. :(

Jeg vil sige, at det faktum, at for eksempel Fredells ikke har nogle af disse plader på lager, samt den store prisforskel, betyder, at ingen i nogen større grad bruger disse plader. De bruger da almindelige plader, som de faser kanterne på selv...

Ja, den prisforskel var ikke at spøge med... Forstår at ikke så mange køber de plader...

Det er jo lidt selvopfyldende også. Jo mindre der sælges, desto mindre volumer produceres og jo dyrere bliver det....

Selvfølgelig er det sådan... Men Gyproc skyder vel sig selv i foden ved at sætte en så høj pris fra starten...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.