Vi købte vores på Bauhaus.
Ring Lindab og spørg, om I ikke har Bauhaus i nærheden.
http://www.lindab.com/itcenter/teknikprofil/main_contacts.asp
Profilen hedder HS-profil (dvs. Hörnskydd)
http://www.lindab.com/sweden/products/pdf/profile/byggreglar_134.pdf
Vi sømmede skinnerne fast med papsøm. Man skal sætte ret mange søm, for pladen løfter sig gerne et par millimeter et stykke ved siden af sømmet. Jeg tror ikke, dette er helt den rigtige metode, men man plejer nok ofte at spartle beskyttelserne fast i stedet.
http://www.lindab.com/itcenter/teknikprofil/main_contacts.asp
Profilen hedder HS-profil (dvs. Hörnskydd)
http://www.lindab.com/sweden/products/pdf/profile/byggreglar_134.pdf
Vi sømmede skinnerne fast med papsøm. Man skal sætte ret mange søm, for pladen løfter sig gerne et par millimeter et stykke ved siden af sømmet. Jeg tror ikke, dette er helt den rigtige metode, men man plejer nok ofte at spartle beskyttelserne fast i stedet.
Beskyttelserne slås fast med et klemmeværktøj, da sømmene vil krybe ud med tiden... I visse undtagelsestilfælde skrues de fast....Fasting65 sagde:Ring Lindab og spørg, hvis I ikke har Bauhaus i nærheden.
[link]
Profilen hedder HS-profil (dvs. Hjørnebeskyttelse)
[link]
Vi spikrede skinnerne fast med papspik. Man skal sætte ret mange søm, da pladen gerne løfter sig et par millimeter en smule ved siden af sømmet. Jeg tror ikke, dette er helt den rigtige metode, men man plejer nok ofte at spartle beskyttelserne fast.
Klik her for at svare