Skal fjerne en regel langsgående i et regelsæt. Reglen er 145x45 på plaskan ind 45 mm i hver regel.
Findes der noget fræsejern, der klarer dette?
Så, at de fleste jern er omkring 20 mm dybe.
Har en ældre DeWalt maskine med kun småjern.
Findes der noget fræsejern, der klarer dette?
Så, at de fleste jern er omkring 20 mm dybe.
Har en ældre DeWalt maskine med kun småjern.
Er nok nemmere og hurtigere med en almindelig håndcirkelsav4 4you sagde:
Enig i, at en eller anden form for sav sandsynligvis er betydeligt lettere. Fæst en form for skinne eller anden lige genstand og kør saven mod den på de to yderste snit, du har brug for, derefter kan du nok frihånd det, der er imellem. Du behøver ikke at fjerne alt, bare lave en masse snit, så sætter du en bred skruvmelsen i midten og vrider, så kan du nok få det meste ud. Det, der er tilbage, tager du med stemmejern eller grundhøvl.
Der findes også lange fræsejern, for eksempel https://www.tooltrust.se/shop/produ...s12?tm=webshop&sm=for-overhandsfras/notfrasar
Der findes også lange fræsejern, for eksempel https://www.tooltrust.se/shop/produ...s12?tm=webshop&sm=for-overhandsfras/notfrasar
Fukssvans og stemmejern?
Altvidende
· Västra götaland
· 10 936 indlæg
Vil man være "hurtig", kan man måske skrue en regel og bruge som støtte for rundsaven...
Så stemmejern, eller bare bryde stykket væk med en kraftig polygrip eller rørnøgle...
Så stemmejern, eller bare bryde stykket væk med en kraftig polygrip eller rørnøgle...
Tak for alle forslag.
Tilsyneladende findes der ingen oplysning om, hvorvidt der findes fræse stål til dette formål. (Dybde 45 mm)
Om et par uger kommer der yderligere ca. 120 regler, som denne gang skal snittes på jorden. Min tanke er da at bruge stålfræs i kombination med maskin rundsaven.
Jeg tænkte at lægge fjorten regler sammen med limknækker og fræse væk i hjørnet.
(alt dette for at forstærke hammerbåndet)
Tilsyneladende findes der ingen oplysning om, hvorvidt der findes fræse stål til dette formål. (Dybde 45 mm)
Om et par uger kommer der yderligere ca. 120 regler, som denne gang skal snittes på jorden. Min tanke er da at bruge stålfræs i kombination med maskin rundsaven.
Jeg tænkte at lægge fjorten regler sammen med limknækker og fræse væk i hjørnet.
(alt dette for at forstærke hammerbåndet)
Klik her for at svare