Ved, at det kan være meget svært at vide ud fra to billeder, men giv gerne forslag/kvalificerede gæt på hvilket byggemateriale det er på billederne.

Som I kan se, er der opstået en lille revne langs med den malede indendørs væg i retning mod vinduet for flere år siden. Bør man være bekymret for asbest fra revnen, da lejlighedsbygningen er fra 60'erne?

Sprække på malet indvendig væg, der løber vandret fra venstre mod højre i retning af et vindue. Væggen tilhører en bygning fra 1960'erne.

En revne i en malet indendørs væg fra et 60'er byggeri, der løber mod et vindue. Potentiel bekymring for asbest på grund af alder.
 
Senest redigeret:
S
formodentligvis puds.
nja. der er jo ingen garanti for, at det ikke er asbest.
asbest har været populært
 
Så specielt populært i lejlighedsvægge ville jeg ikke påstå.
 
  • Synes
larsbj
  • Laddar…
S
Stefan N sagde:
Så specielt populært i lejlighedsvægge ville jeg ikke påstå.
nja. kunne være ventilationskanal bagved som også den er revnet fx
 
Tag en prøve og send til analyse, billedet siger ikke så meget
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.