Ved, at det kan være meget svært at vide ud fra to billeder, men giv gerne forslag/kvalificerede gæt på hvilket byggemateriale det er på billederne.
Som I kan se, er der opstået en lille revne langs med den malede indendørs væg i retning mod vinduet for flere år siden. Bør man være bekymret for asbest fra revnen, da lejlighedsbygningen er fra 60'erne?