Jeg har vægge lavet af OSB og gips. Hvilken skrue skal man bruge for at tingene skal sidde rigtig godt? Det er på en væg med tapet, så det må absolut ikke gå i stykker unødvendigt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 116 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,116 indlæg
Du bør bruge træskrue, som skrues fast i OSB-pladen.
Man kan skære et kryds i tapetet, hvor skruen skal ind, og folde tapetflapperne op (forudsat at de ikke sidder alt for godt fast). Når man fjerner skruen, limer man og folder flapperne tilbage.
Man kan skære et kryds i tapetet, hvor skruen skal ind, og folde tapetflapperne op (forudsat at de ikke sidder alt for godt fast). Når man fjerner skruen, limer man og folder flapperne tilbage.
Klik her for at svare