Jeg har vægge lavet af OSB og gips. Hvilken skrue skal man bruge for at tingene skal sidde rigtig godt? Det er på en væg med tapet, så det må absolut ikke gå i stykker unødvendigt.
 
BirgitS
Du bør bruge træskrue, som skrues fast i OSB-pladen.

Man kan skære et kryds i tapetet, hvor skruen skal ind, og folde tapetflapperne op (forudsat at de ikke sidder alt for godt fast). Når man fjerner skruen, limer man og folder flapperne tilbage.
 
  • Synes
Bond Vagabond og 1 anden
  • Laddar…
richardtenggren
Eller et "V" så bliver det bare en spids :)
 
  • Synes
Utsliten och utdömd og 2 andre
  • Laddar…
5-6mm træskrue
 
  • Synes
Bond Vagabond
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.