Ola78 sagde:
Får undskylde om jeg måske har skræmt dig nu bengtsson;),
Ingen fare, men jeg kan lide at høre fra dem, der faktisk har bemærket forskel. Så har jeg nok større problemer med, at jeg bruger vindvæv i stedet for plast i væggene, hvilket jeg er lidt usikker på. Men en ny tråd om dette kommer snart.

Ola78
Ville måske ikke være dårligt, hvis vi limede den, men nu gør vi det ikke, det ville nok tage for lang tid, antager jeg. Vi har spånplade som standard på husene, men nogle kunder vælger OSB i stedet, lidt dyrere måske, men meget klogere synes jeg. At den så er lidt besværlig at arbejde med, må man jo tage, stikkende og sådan mener jeg. Vi skruer den aldrig, medmindre den skal kunne fjernes for noget særligt på byggepladsen, ellers sømmer vi al spånplade.....eller sømmer og sømmer, vi klamrer den med sådan en pistol som på billedet, går utroligt hurtigt, bare at trække, så spytter den klammerne ud.

• Luftdrevet klammepistol i metal og sort design, bruges til hurtigt fastgøring af spånplader.
Ola78
Får bede om undskyldning til TS jeg med, men det har været interessant at få dele lidt viden i hvert fald. Tak og godnat alle, meget på jobbet, begynder tidligt i morgen med luftning af hund:D og så arbejde

• Synes
Bangan
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.