Rejäl sagde:
Nej du går ned med cellplasten hela vägen mod makadambunden så det er inga problem.
Det blir flot med en hel facade..

Tænk på vinterforanstaltninger varmtvand men ikke for varmvand når I blander mørtelen samt hvis det er nattefrost så dækker du al muring med presenninger også murblokkene som I skal mure med..
Tanken var tyk spritpuds lig hovedbygning.
Fungerer det på cellplast?
 
P
P plan-g sagde:
Tanken var tyk spritpuds ligesom hovedbygning.
Virker det på celleplast?
Ja det går godt, så kan du pudse soklen glat og spritpudse facaden.
 
Jeg byggede med Finjas isolerblock base, desværre ser det ud til, at de er udgået. De var en prismæssig god variant mellem Exakt-systemet og uisolerede lecablokke. Finder ingen lignende variant, så jeg ville nok vælge enten at lægge pengene på Exakt eller tilsvarende fra en anden producent (det ser ud til at være samme prisbillede cirka) eller køre uisolere leca uden nogen ekstra isolering. Hvis man kigger på u-værdierne her og sammenligner:
https://www.finja.se/storage/ma/2cf...DDABB893241F/Tabeller U-värde Block_SO_sv.pdf

Så ser det ud til, at uisolerede blokke på 250mm+ er helt fine i en garage, som man vedligeholdelsesvarmer.
 
  • Synes
plan-g
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.