E Emmaaa #1 Medlem · 1 indlæg 3 jan 2024 klokken 13:15 Emmaaa Medlem 1 indlæg 3 jan 2024 klokken 13:15 #1 Hej! Har lige købt lejlighed, og den kom med dette charmerende hul. Hvilken type spartelmasse vil I anbefale? Hullet er ca. 1 cm dybt. Jeg var lige forbi flügger, og de anbefalede deres "easy filler". #hul #huller-i-vægge #spartle #store-huller
Hej! Har lige købt lejlighed, og den kom med dette charmerende hul. Hvilken type spartelmasse vil I anbefale? Hullet er ca. 1 cm dybt. Jeg var lige forbi flügger, og de anbefalede deres "easy filler".
T Tompafix #2 Medlem · 3 158 indlæg 3 jan 2024 klokken 16:37 Tompafix Medlem 3,158 indlæg 3 jan 2024 klokken 16:37 #2 E ylva k sagde: Hej! Har lige købt en lejlighed, og den kom med dette charmerende hul. Hvilken type spartelmasse ville I anbefale? Hullet er ca. 1cm dybt. Jeg var lige forbi flügger, og de anbefalede deres "easy filler". Det fungerer godt. Synker ikke som almindelig vægspartel. Gipsbrug er en anden mulighed, men så skal man selv blande med vand.
E ylva k sagde: Hej! Har lige købt en lejlighed, og den kom med dette charmerende hul. Hvilken type spartelmasse ville I anbefale? Hullet er ca. 1cm dybt. Jeg var lige forbi flügger, og de anbefalede deres "easy filler". Det fungerer godt. Synker ikke som almindelig vægspartel. Gipsbrug er en anden mulighed, men så skal man selv blande med vand.
Ormriauga #3 Husejer · Älvsjö · 37 indlæg 6 jan 2024 klokken 12:51 Ormriauga Husejer Älvsjö 37 indlæg 6 jan 2024 klokken 12:51 #3 Køb lidt gipsbrug og bland det i en isforpakning, mere end det behøver du ikke til det hul og det er let at arbejde med.
Køb lidt gipsbrug og bland det i en isforpakning, mere end det behøver du ikke til det hul og det er let at arbejde med.