Har et garage med lecablokvægge. Garagen er bygget rundt omkring 60'erne ville jeg tro. Vil nu gerne have væggene glatte samt isolere lidt. Jeg tænkte at lave en ramme af trælekt og skrue fast og lime disse regeller mod lecablokvæggen. Så købe 3 cm frigolit og lime dette på lecablokvæggen mellem lekten. Så OSB-plade og skrue på disse lekt og derefter renoveringsgips ovenpå dette. Hvad tror I? Hvordan går det med fugt? Taknemmelig for
Klik her for at svare
