C Csobocki #1 Medlem · 11 indlæg 10 jul 2025 klokken 20:51 Csobocki Medlem 11 indlæg 10 jul 2025 klokken 20:51 #1 Hej! Et stykke tapet var løsnet på vores væg mellem entré og køkken, og da jeg fjernede det, var der et hul bagved... Hvordan kan det være opstået? Og hvad bør jeg gøre ved det? Taknemmelig for tips! #hul #væg
Hej! Et stykke tapet var løsnet på vores væg mellem entré og køkken, og da jeg fjernede det, var der et hul bagved... Hvordan kan det være opstået? Og hvad bør jeg gøre ved det? Taknemmelig for tips!
Demmpa #2 Husejer · Kalmar · 26 029 indlæg 10 jul 2025 klokken 23:45 Demmpa Husejer Kalmar 26,029 indlæg 10 jul 2025 klokken 23:45 #2 Nogen har sandsynligvis boret et hul for at trække noget mellem rummene, fx netværkskabel. Man kan fylde (dele af) hullet med en eller anden type puds-/gipsmørtel.
Nogen har sandsynligvis boret et hul for at trække noget mellem rummene, fx netværkskabel. Man kan fylde (dele af) hullet med en eller anden type puds-/gipsmørtel.
C Csobocki #3 Medlem · 11 indlæg 11 jul 2025 klokken 07:16 Csobocki Medlem 11 indlæg 11 jul 2025 klokken 07:16 #3 Demmpa sagde: Nogen har sandsynligvis boret et hul for at trække noget mellem rummene, f.eks. netværkskabel. Man kan fylde (dele af) hullet med en eller anden type puds-/gipsmørtel. Tak 👍🏻
Demmpa sagde: Nogen har sandsynligvis boret et hul for at trække noget mellem rummene, f.eks. netværkskabel. Man kan fylde (dele af) hullet med en eller anden type puds-/gipsmørtel. Tak 👍🏻