Tænkte om nogen ville være venlige og hjælpe mig med dette. Vi skal indhente priser på flisearbejde i badeværelset og klinkelægning i gangen (med gulvvarme) og der vil jeg gerne skrive ned, hvad der skal inkluderes. Typisk flydespartel, primer og lignende... Jeg har lidt idé om det, men er ikke helt sikker på de "rigtige" navne.
Et andet tåbeligt spørgsmål... Når man lægger gulvgips, kan man så lægge det hvordan som helst, på kryds og tværs, efterhånden som pladerne passer, eller er der et "system"? ???
Et andet tåbeligt spørgsmål... Når man lægger gulvgips, kan man så lægge det hvordan som helst, på kryds og tværs, efterhånden som pladerne passer, eller er der et "system"? ???
Der findes et system, når du lægger to lag. Samlinger og kortender skal forskydes. Tag et kig på Danogips hjemmeside, så finder du en lægningsanvisning.Allimac sagde:
Vi bekymrede os ikke om at finde ud af, hvad der kræves, men bad om en m2 pris for arbejde og materiale ekskl. fliser/klinker. Bare at specificere, at det skal udføres i overensstemmelse med brancheregler for flisebelægning i vådrum. De fleste håndværkere kunne give et fornuftigt forslag med det som grundlag.
De vil også gerne vide størrelsen på fliserne for at kunne vurdere tidsforbruget.
De vil også gerne vide størrelsen på fliserne for at kunne vurdere tidsforbruget.
Klik her for at svare