5,970 læst ·
3 svar
6k læst
3 svar
Hvad er en rimelig pris at betale for at lægge Stepkit i svungen trappe med 29 trin?
Hej!
Jeg vil få lagt Stepkit i min trappe, som er snoet og har 29 trin af lidt forskellige mål (mellem 90 og 120 cm brede, de lige trin ca. 30 cm dybe). Det er egentlig to trapper, en med 14 trin til første etage og en med 15 trin til anden etage. Lige nu er der linoleum, som skal fjernes, og derefter skal Stepkit lægges i eg.
Jeg har fået en tilbudspris på i alt 25.000 kr inkl. moms og efter håndværkerfradrag for hele arbejdet. (Materialet skulle koste ca. 11.000 ekskl. moms og arbejdet 16.000 ekskl. moms. Dette før håndværkerfradrag altså). I sidste ende ville et trappetrin i trappen koste 860 kr for mig inkl. montering (25.000/29).
Virker dette som en rimelig pris? Er der nogen, der har fået lagt Stepkit og kan sammenligne?
Bedste hilsner,
Mickel
Jeg vil få lagt Stepkit i min trappe, som er snoet og har 29 trin af lidt forskellige mål (mellem 90 og 120 cm brede, de lige trin ca. 30 cm dybe). Det er egentlig to trapper, en med 14 trin til første etage og en med 15 trin til anden etage. Lige nu er der linoleum, som skal fjernes, og derefter skal Stepkit lægges i eg.
Jeg har fået en tilbudspris på i alt 25.000 kr inkl. moms og efter håndværkerfradrag for hele arbejdet. (Materialet skulle koste ca. 11.000 ekskl. moms og arbejdet 16.000 ekskl. moms. Dette før håndværkerfradrag altså). I sidste ende ville et trappetrin i trappen koste 860 kr for mig inkl. montering (25.000/29).
Virker dette som en rimelig pris? Er der nogen, der har fået lagt Stepkit og kan sammenligne?
Bedste hilsner,
Mickel
M mcgronro sagde:Hej!
Jag kommer att lade Stepkit i min trappe, som er svungen og har 29 trin af lidt forskellige mål (mellem 90 og 120 cm brede, de lige trin ca. 30 cm dybe). Det er egentlig to trapper, en med 14 trin til første sal og en med 15 trin til anden sal. Lige nu ligger der linoleum, som skal fjernes, og derefter skal Stepkit lægges i eg.
Jeg har fået et tilbud på samlet 25.000 kr inkl moms og efter håndværkerfradrag for hele arbejdet. (Materialet skulle blive ca. 11.000 ekskl moms og arbejdet 16.000 ekskl moms. Dette før håndværkerfradrag altså) I sidste ende ville et trappetrin i trappen koste mig 860 kr inkl montering (25.000/29).
Virker dette som en rimelig pris? Nogen der har ladet lægge Stepkit og kan sammenligne?
Bedste hilsner,
Mickel
HEJ!
HVORDAN GIK DET MED TRAPPEN OG HVEM HYREDE DU? JEG ER I SAMME SITUATION NU OG VIL GERNE HAVE LIDT TIPS
MVH /H
Klik her for at svare