Hej,
Ny på forumet. Har lært mig meget ved at læse indtil nu, men har nu et spørgsmål. Begyndte at skalle lag af væggene i en uisoleret forgang. Hus fra 1925.
Det grønne burde være originalet. Men jeg er bekymret over det sorte. Er det noget, der kan være farligt at rive ned? Asbest osv?
Taknemmelig for hjælp.
Ny på forumet. Har lært mig meget ved at læse indtil nu, men har nu et spørgsmål. Begyndte at skalle lag af væggene i en uisoleret forgang. Hus fra 1925.
Det grønne burde være originalet. Men jeg er bekymret over det sorte. Er det noget, der kan være farligt at rive ned? Asbest osv?
Taknemmelig for hjælp.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 126 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,126 indlæg
Som jeg forstår det, så var asfabord tidligere en treetex-plade med asfaltlag. Ingen anelse om det var asfalt kun yderst eller om der fandtes flere sådanne lag, og jeg ved heller ikke, hvor tyk sådan en plade er.
Klik her for at svare

