Hej! Usikker på om dette er det rigtige forum, og det er måske et dumt spørgsmål, men hvad er dette for et materiale, som man har tapetseret på? Sandsynligvis byggeår 1965. Tak på forhånd!
 
  • En revet vægkant med tapet og isolationsmateriale fra et hus bygget cirka 1965.
Treetex!
 
  • Synes
Husfixardoktorn og 1 anden
  • Laddar…
J JSE sagde:
Treetex!
tak! Følgespørgsmål, kan det males med vandbaseret maling eller svulmer det, da det er så porøst?
 
Ikke male overhovedet desværre. Sæt renoveringstapet først Isf.
 
Nej at male direkte på er ikke sjovt.. Sæt et stykke lærred eller renovationstapet op først.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.