Altvidende
· Stockholm
· 1 831 indlæg
Umuligt at sige da vi ikke kender til producenten og hvornår det er bygget. Mit letbetonbjælkelag skal holde for 400kg/kvm ifølge producenten. En gammel norm for boliger er 250 kg/kvm vil jeg huske, så det burde det klare iaf.
Altvidende
· Stockholm
· 1 831 indlæg
ser ud som om armeringen er skåret, hvilket ikke er godt, hvis det er midt i rummet, bør du måske ikke belaste det område alt for meget.
Altvidende
· Stockholm
· 1 831 indlæg
Hvis du afslørede, hvad du skal gøre, ville det være nemmere at give råd. Du taler om bøger, du kan skrue op alle de bøger, du har, uden problem og endda det største TV, du finder (næsten). Skal du lægge en etage mere til, så skal du måske overveje det, skal du stille et spabad med 2 kubik vand på gulvet, så skal du måske overveje det.....osv.
Prop og skrue i store dimensioner er en god måde at fastgøre ting i siporex. Selv letbetonskruer fungerer godt. Hvis det virkelig er tungt, er gevindstang og ankermasse bedst.
Prop og skrue i store dimensioner er en god måde at fastgøre ting i siporex. Selv letbetonskruer fungerer godt. Hvis det virkelig er tungt, er gevindstang og ankermasse bedst.
Klik her for at svare


