K KennieM #1 Medlem · Blekinge · 24 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:11 KennieM Medlem Blekinge 24 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:11 #1 Kan ikke finde denne model på Byggmax eller Beijer. Behøver et par meter, da jeg har fjernet skraldeskabet, man havde før i tiden i garagen. OT: Er der nogen, der ved, hvilken farve man havde i 70'erne, som gjorde det brun? Lasur, farve m.m??
Kan ikke finde denne model på Byggmax eller Beijer. Behøver et par meter, da jeg har fjernet skraldeskabet, man havde før i tiden i garagen. OT: Er der nogen, der ved, hvilken farve man havde i 70'erne, som gjorde det brun? Lasur, farve m.m??
M Mattias_Eson #2 Medlem · Västra Götaland · 257 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:23 Mattias_Eson Medlem Västra Götaland 257 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:23 #2 T-panel. Svært at finde på det almindelige brævaskeri, men det er absolut ikke umuligt at få fat på, hvis man taler med sit nærmeste savværk. Bundbrættet er 11mm tykt og låget 22. Bredden ved du selv.
T-panel. Svært at finde på det almindelige brævaskeri, men det er absolut ikke umuligt at få fat på, hvis man taler med sit nærmeste savværk. Bundbrættet er 11mm tykt og låget 22. Bredden ved du selv.
K KennieM #3 Medlem · Blekinge · 24 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:30 KennieM Medlem Blekinge 24 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:30 #3 Da jeg har som mål at skifte til liggende panel næste år, er spørgsmålet, om jeg kan tage almindelig panel og sætte det op så længe?
Da jeg har som mål at skifte til liggende panel næste år, er spørgsmålet, om jeg kan tage almindelig panel og sætte det op så længe?
J JPW #4 Medlem · 618 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:32 JPW Medlem 618 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:32 #4 Jeg gætter på lasur. Med tiden mange lag som har gjort huset lidt mørkere hver gang, og nu er det mørkebrunt næsten sort.
Jeg gætter på lasur. Med tiden mange lag som har gjort huset lidt mørkere hver gang, og nu er det mørkebrunt næsten sort.
S sblixten #5 Altvidende · Halland · 2 582 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:32 sblixten Altvidende Halland 2,582 indlæg 16 jun 2016 klokken 20:32 #5 Ja, det går godt.