Kan ikke finde denne model på Byggmax eller Beijer.
Behøver et par meter, da jeg har fjernet skraldeskabet, man havde før i tiden i garagen.
Forvitret, gammelt træbræt med slid og revner, brugt som reol efter fjernelse af gammelt skap i garagen.

OT: Er der nogen, der ved, hvilken farve man havde i 70'erne, som gjorde det brun? Lasur, farve m.m??
 
T-panel. Svært at finde på det almindelige brævaskeri, men det er absolut ikke umuligt at få fat på, hvis man taler med sit nærmeste savværk. Bundbrættet er 11mm tykt og låget 22. Bredden ved du selv.
 
Da jeg har som mål at skifte til liggende panel næste år, er spørgsmålet, om jeg kan tage almindelig panel og sætte det op så længe?
 
Jeg gætter på lasur. Med tiden mange lag som har gjort huset lidt mørkere hver gang, og nu er det mørkebrunt næsten sort.
 
Ja, det går godt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.