Hej,

Skulle have brug for at udskifte nogle panelbrædder på denne panel men kan ikke finde ud af hvad det skal være?

Målene synes at være 22x120

Nærbillede af en gammel panelbrædde med afskallende maling i rød og grøn. I baggrunden ses en have og et træbeklædt hus.
Gammelt panelbræt holdes i hånden, med baggrund af havearbejde og bunke af affaldstræ. Brættets overflade ser slidt ud.
En hånd holder en træpanel, der er beskadiget og har en synlig, bøjet søm. Jorden og værktøj kan ses i baggrunden.
En hånd holder en gammel, afskallet panelbræt, der skal udskiftes. Brættet er delvist brunligt med rester af lysegrøn maling. Baggrund med have. Grønlige træpanelbrædder med synlig slitage ved kanterne og skruehoveder langs overfladen. Skader på maling ses tydeligt på flere brædder.

Et billede af tværsnittet ville hjælpe, men det ser ud som almindelig dobbeltfaspanel.

• Synes
Marcus0321
  • Laddar…
Dobbeltfals? Jeg tror, det bliver svært at finde præcis de rigtige mål/profil uden at fræse selv eller specialbestille.

useless useless sagde:
Et billede af tværsnittet ville gøre det nemmere, men det ligner en almindelig dobbeltfaset panel.
Billede af en ødelagt træstruktur med flis og skader, sandsynligvis på grund af nedbrydning eller skadedyr. Skaderne afslører trækorn og beskyttelsesmateriale.

Jeg synes snarere, at det ser ud som enkeltfas. Jeg synes ikke, at brædderne ser faset ud i underkanten.

• Synes
mikael_sten
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.