Medlem
· Västernorrland
· 12 019 indlæg
det er noget, der vokser, fordi det konstant er vådt der, typ............Det vil nok spise din altan op på sigt, hvis du ikke gør noget ved det "våde" og hvorfor det er sådan.
Ok. Det er jo så, at når foråret kommer, så ligger der sne længe på balkonen. Og sneen smelter lidt nu og da.S Stefan1972 sagde:
Kan det være det? Ellers er det jo solsiden hele tiden på dagen.
Medlem
· Västernorrland
· 12 019 indlæg
med tanke på hvordan angrebet ser ud så føles det som lidt mere vådt end bare en periode om foråret. Det der er jo et aktivt angreb typ. Har du flere billeder? Hvad tager delen vejen som er til "højre" Ikke underlæggeren altså men det som er mest angrebet.
Det du ser er en angrebet ekstra forstærkning af regel 120x45, som hviler på en solid regel type 200x45, der går hele vejen ud til en 95X95 stolpe, som holder rækværket på plads. De andre er ikke angrebet, men begge reglerne er jo rådne på det sted.
Medlem
· Västernorrland
· 12 019 indlæg
At sprøjte på noget spiller jo ingen rolle, hvis man ikke afhjælper årsagen til det hele. Skimmel og lignende sporer findes alligevel omkring os i luften konstant. Hvis man afhjælper det værste og lader det tørre ud, så dør væksten jo af sig selv. Fortsætter det med at være vådt, så trives det videre.........
Det bedste er jo selvfølgelig at udskifte hele reglen, så den er frisk og har fuld styrke. En nødløsning er jo at fastgøre en ny regel udenpå den gamle. Sørg for, at den nye regel går et godt stykke forbi stolperne på hver side af det beskadigede område, så du kan overføre lasten mellem reglerne.
Klik her for at svare




