Jeg har gået omkring og troet, at der var en porøs treetex-plade bag tapetet i dette rum. Hvilket jeg tænkte ville blive et problem nu, hvor jeg ville skrue et tv op på væggen. Men - det ser jeg jo nu, at det er det vel ikke... Hvad er det vi ser på billedet?

Med venlig hilsen,
Plade-amatøren

• Væg med gipsplade og synligt træramme i et rum under renovering, set oppefra med skygger der falder på pladens overflade.
  • En nærbillede af en fast vægplade, muligvis gips, med en lille revne og en træramme til højre, belyst i et mørkt rum.

Bedste svar

ser ud til at være bagsiden på en fiberboard ^^

• Synes
annabanana
  • Laddar…
Tak @HogeN! Dette rum kan nok være blevet renoveret lidt mere omfattende en gang til, udover hvad vi troede, da vi købte huset. Lyder det rimeligt, at man kan have sat det op omkring 1990 og tapetseret direkte på?

A annabanana sagde:
Tak @HogeN! Dette rum kan nok have været renoveret lidt mere omfattende en gang til, udover hvad vi troede, da vi købte huset. Lyder det rimeligt, at man kan have sat det op omkring 1990 og tapetseret direkte på?
det kunne man.

har selv Haltex på væggene.. smurte et tyndt lag tapetklister på og lod det tørre, før jeg satte tapetet op..ser normalt ud, men hvis noget falder mod væggen, bliver der mærker

• Synes
annabanana
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.