Disse skruer/nitter/søm? sidder på gitre i kælderen, som sidder indenfor vinduet. Spørgsmål 1: Hvad er det for en skrue, eller er det et søm? Spørgsmål 2: Hvordan fjerner jeg det uden at ødelægge vinduesrammen? De sidder virkelig stramt.

• En skrue i et metalgitter i en kældervinduesramme, monteret indendørs. Svært at fjerne uden skade på ramme.
R
Bore bort kraniet eller lav en rille i hovedet med vinkelsliberen eller bajonetsaven.

• Synes
Serfi og 1 anden
  • Laddar…
Bore/sav virker ikke da skruen er hærdet, vinkelsliber fungerer.
Findes special bits til at skrue dem ud, jeg lånte for nylig mit bit til et medlem her på BH.

• Synes
Serfi
  • Laddar…
R
Senest redigeret:
  • Synes
Serfi
  • Laddar…
Formen på kraniet gør det ekstremt svært at få en boremaskine til at tage. Jeg lover, at jeg har prøvet, inden jeg købte bitset.

• Synes
Serfi
  • Laddar…
Save der uden at skade noget andet er tricky, især hvis det ikke er noget, man gør dagligt.

• Synes
Serfi
  • Laddar…
Afhængigt af hvad det er for et miljø, men svejse på møtrik er måske en mulighed?

• Synes
Serfi
  • Laddar…
R
Skarp mejsel og hammer for at løsne det lidt, så en rørtang.

• Synes
Serfi
  • Laddar…
richardtenggren
Jeg har kørt med en dorn med godt resultat. :)

• Synes
Serfi
  • Laddar…
Ved ikke hvor stramt gevind disse sidder, men måske kan det lade sig gøre at få på en svejsetang og dreje den ud?

• Synes
Serfi
  • Laddar…
Lav et spor med Dremel og kapskive. Derefter skruer du den ud med en almindelig kærvskruetrækker.

• Synes
HasseTeknik og 1 anden
  • Laddar…
En metalcylinderformet genstand på en hvid overflade, belyst af sollys, hvilket skaber en skygge til venstre.

• Synes
Chiippe og 1 anden
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.