Hej
Skal installere FTX og er i gang med at fjerne tilluftsventiler, og så ser jeg, at det ene hul er taget i bæringen over vinduet. Hullet er 110mm i diameter og sidder 160mm fra reglen på venstre side, hvor bæringen begynder. Bæringen er 50mm tyk og 220mm bred.
Nu til mit spørgsmål. Bør jeg på nogen måde forstærke bæringen, eller vil den klare sig? Vi har ingen overetage, det er tag med spær ovenover.