Det bliver nok forskellige svar afhængigt af, hvad du vil tætne imod. Er det for at mus ikke skal komme ind, har vi tætnet med ståluld, som er blevet trykket ind i hullerne (de synes ikke at kunne lide at gnave igennem det), men hvis det er for træk og varme, kan man dreje med isolering eller fuge-skum.
Jeg tror ikke, at rørene bevæger sig (sic!), så der er nok ingen risiko for, at elkablernes isolering slides i stykker, så at lægge dem i rør er nok ikke nødvendigt.
Jeg tror ikke, at rørene bevæger sig (sic!), så der er nok ingen risiko for, at elkablernes isolering slides i stykker, så at lægge dem i rør er nok ikke nødvendigt.
Tak, det er en kombination af mus/træk/varme, men også en smule æstetik.T Testarn sagde:Det bliver nok forskellige svar afhængig af, hvad du vil tætne imod. Er det for at mus ikke skal komme ind, så har vi tætnet med ståluld, der er presset ind i hullerne (de ser ud til ikke at kunne lide at tygge igennem det), men hvis det er for træk og varme, kan man isolere med isolering eller fugeskum.
Jeg tror ikke, at rørerne bevæger sig (sic!), så der er nok ingen risiko for, at elkablernes isolering bliver slidt igennem, så det er nok ikke nødvendigt at lægge dem i rør.
Klik her for at svare