Første gang jeg satte gips op og så opstår spørgsmålet, skal man lade fejlsatte skruer sidde?
Hvad er bedst for slutresultatet efter spartel mm?
Jeg fik styr på teknikken efter et stykke tid, men jeg må indrømme, at den første plade ser for dårlig ud, som en schweizerost.
Hvad er bedst for slutresultatet efter spartel mm?
Jeg fik styr på teknikken efter et stykke tid, men jeg må indrømme, at den første plade ser for dårlig ud, som en schweizerost.
Senest redigeret:
Skal ikke være nogen forskel.
Jeg har også gjort min beskårne del af fejl, der er skruet ud og spartlet igen. Nej, jeg er ingen snedker. (For den dag man blev snedker i skolen, var jeg syg) - OBS ironi :wow:
Ingen forskel, hvad jeg har set efter slibning!
Jeg har også gjort min beskårne del af fejl, der er skruet ud og spartlet igen. Nej, jeg er ingen snedker. (For den dag man blev snedker i skolen, var jeg syg) - OBS ironi :wow:
Ingen forskel, hvad jeg har set efter slibning!
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Du behøver ikke engang fjerne skruerne.
Der findes nok ikke et hus i verden, der ikke har en gipsskrue, som er gået lidt dybt.
Der findes nok ikke et hus i verden, der ikke har en gipsskrue, som er gået lidt dybt.
Trækker jeg én for dybt, lader jeg den være og sætter en ny ind nogle cm ved siden af. Sådanne der misser helt, prøver jeg at få ud, men bruger ikke lang tid på forsøget, særligt hvis den ligger inde i pladens afskrivning, som så spartles over. Men på en glat pladeoverflade er jeg lidt bange for, at skruen vil forårsage problemer senere, hvis skruen ikke har fat i noget bagved og dermed ikke sidder ordentligt fast.
Klik her for at svare