Hej.

Jeg undrer mig over, om der er nogen her på forummet, der har tips til, hvor man kan få hjælp til at lave en trapperitning? Vi har for høj højde mellem bjælkelagene i forhold til længden for at kunne lave lige trin med et repos halvvejs. Vi skal altså have en trappe, der drejer 180 grader med trin hele vejen og underliggende vangstykker. Jeg tror ikke, at jeg ville kunne regne dette ud selv, så jeg ønsker at købe denne tjeneste. De fleste "trappetillverkare", jeg har været i kontakt med, vil kun sælge både tegning og trappe! Jeg modtager gerne alle tips.

Henrik

Kan intet om det bærende, men du kan regne ud antal trin med dette:

Det gyldne mål er 63 cm og skal være summen af to trinshøjder + en dybde.

Eksempel: 19 cm +19 cm + 25 cm = 63 cm

Hej!

Jeg er selv i gang med det samme. Jeg ved, at http://www.trappteknik.com/ kan lave tegninger. Via en bekendt har jeg fået kontakt med en konsulent, der også kunne tegne, men jeg har ikke fået noget resultat endnu, så det er svært at anbefale.

Hej.

Jeg talte netop med en fyr hos trappteknik, og de virkede meget vidende. I mit tilfælde troede han, at de kunne levere tegninger i skala 1:1 på trin og vangrar for ca. 2000 inklusive moms. Virker super synes jeg. Jeg ville også få et forslag først at kigge på.

H.

Trappteknik tegnede min nye trappe. Jeg havde en masse forskellige forudsætninger, som jeg ønskede at få med i tegningen. Fik først et forslag, som jeg havde kommentarer til, det tredje forslag var perfekt for mig. Derefter fik han også til opgave at fremstille den, det tog 4 uger efter at tegningen blev godkendt, så kom trappen hjem i byggesæt. Jeg syntes, det fungerede fremragende med Trappteknik. Montering af trappen blev gjort uden nogen håndværker involveret. billeder af montering findes på www.jogarsrud.se 2010 april-juni og derefter under trappe.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.