Jeg har et letbetonhus fra 1969, som har panel over og under vinduerne. Panelet skal udskiftes, og der har siddet ubeskyttet isolering under. Og der har ikke været nogen luftspalte før. Hvordan gør jeg nu? Sætter jeg isolering igen, så vindpap, og så en luftspalte før panelet? Det må ikke bygge for meget for at passe med pudset.
 
  • Stående træpaneler på facaden af et ældre hus med tydelige tegn på slitage og behov for udskiftning.
  • Billede af en væg fra et letbetonhus fra 1969, viser beskadiget panel og isolering uden luftspalte under et vindue.
  • Bygning med synlig letbetonvæg og træpaneler fjernet mellem øvre og nedre vindue, viser behov for ny isolering og korrekt luftspalt.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.