Jeg har et letbetonhus fra 1969, som har panel over og under vinduerne. Panelet skal udskiftes, og der har siddet ubeskyttet isolering under. Og der har ikke været nogen luftspalte før. Hvordan gør jeg nu? Sætter jeg isolering igen, så vindpap, og så en luftspalte før panelet? Det må ikke bygge for meget for at passe med pudset.