Bemærk, tråden må ikke læses op for Alma i Tullinge!
Alt for tæt på weekenderne dukkede der en bisætning op på niecens ønskeliste, som fik gør-det-selv-hjertet til at smelte - "Et garderobeskab til skrållan" (Skrållan = dukke der kan tale, ca. 50 cm høj, jeg måtte også spørge)
Så til sagen, tid gives ikke til sædvanlig materialejagt, saven må i brædderne.
Hvordan, kære kolleger, løser man:
- Uknuseligt spejl?
- Minibelysning, batteridrevet?
- Tøjstang på den anden led, dvs. med prinsessekjolens ryg mod garderobens ryg?
Alt for tæt på weekenderne dukkede der en bisætning op på niecens ønskeliste, som fik gør-det-selv-hjertet til at smelte - "Et garderobeskab til skrållan" (Skrållan = dukke der kan tale, ca. 50 cm høj, jeg måtte også spørge)
Så til sagen, tid gives ikke til sædvanlig materialejagt, saven må i brædderne.
Hvordan, kære kolleger, løser man:
- Uknuseligt spejl?
- Minibelysning, batteridrevet?
- Tøjstang på den anden led, dvs. med prinsessekjolens ryg mod garderobens ryg?
Poleret stål er, hvad man plejer at have i overlevelsessæt som spejl netop fordi det er i princippet uforgængeligt.
Som lys ville jeg tage et par hvide lysdioder fx 36-1683 hos clas ohlson. Seriekoble dem sammen med en 120-130 ohms modstand, så det passer til et 9 volts batteri. Som afbryder ville jeg tage en 36-2304, så belysningen tænder, når garderoben åbnes.
Synes at 31-3296-4 eller 31-3296-5 ser ud til at kunne tilpasses til at blive fremragende klædestænger.
Som lys ville jeg tage et par hvide lysdioder fx 36-1683 hos clas ohlson. Seriekoble dem sammen med en 120-130 ohms modstand, så det passer til et 9 volts batteri. Som afbryder ville jeg tage en 36-2304, så belysningen tænder, når garderoben åbnes.
Synes at 31-3296-4 eller 31-3296-5 ser ud til at kunne tilpasses til at blive fremragende klædestænger.
Hvilken VIDUNDERLIG onkel Alma ser ud til at have! En sådan skal tilføjes til mine børns ønskeliste.
Sådan der, med timers margen er bygget færdigt. Tidsplan og budget har stoppet både spejl og belysning, men jeg er ret tilfreds alligevel.
![url] url]](/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2F%5Burl%5Dhttp%3A%2F%2Fweb.telia.com%2F%7Eu54000878%2FSkr%25e5llgarderob_wbb_2.JPG%5B%2Furl%5D&hash=a1de55a9098c1e6bd0916be12d564709)
Hmmm...suk også, hvordan rimer man på garderob.
Hmmm...suk også, hvordan rimer man på garderob.
Klik her for at svare