Hej,

Kan I hjælpe mig med at afgøre, hvilken type tagmateriale dette er?
Mægleren ved heller ikke, hvornår det er lagt, noget der ser tidsmæssigt typisk ud? Godt/dårligt? Asbest?

Mvh Jacob
 
  • Gammelt tag med mos og pletter, set fra oven. Adjacent grønt område og metalinddækning ses. Spørgsmål om materialet indeholder asbest.
Tagplade, let bulet.
 
Krilleman
Helt almindelig tagplade.

Varmt velkommen til byggahus forum @jacob_solhatt

Se "buler" i pladen ifølge mine gule pile:

En tagryg beklædt med almindelig plade, hvor to gule pile peger på synlige buler og skygger på overfladen. [/USER]
 
Kan være Decra tagsten.
 
  • Synes
Claes Sörmland og 1 anden
  • Laddar…
K
Et beskidt bliktag?
 
Senest redigeret:
  • Haha
  • Synes
Dilato og 1 anden
  • Laddar…
Mange tak for svarene, venner!
Blev lidt usikker på grund af overfladestrukturen, som ikke er blank, men mere skifferagtig.

Hav det godt!
 
Ser ud til at det er icopal decra systemet
 
Rickard.
Det er notorisk skrøbeligt, og jeg tænker, at det er sneen fra det stejle tag, der har knækket pladen, og er det det, så er vel det tag i princippet opbrugt, da det kun kan blive værre og værre.

Det stejle tag har bedre forudsætninger, men det er jo næppe nyt, så at sige.
 
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.