Har revet en indervæg i letbeton derhjemme og skal genopbygge en del af væggen med reglar og gips. Letbetonen var bygget i en udfræsning i bundpladen (se billede), og jeg tænker, at jeg burde fylde udfræsningen ud, inden jeg regner op. Tænker jeg rigtigt? Og hvilket produkt bør jeg bruge til udfyldning? Det skal jo kunne holde til at bore i for at fastgøre syllens fat senere.
Der går to vandrør til en radiator gennem den fremtidige væg, bør jeg stabilisere dem på en eller anden måde? Nogle tips til hvordan i så fald?