Halløj!
Skal i gang med at bygge en 1.4m dyb og 2m bred rende i laden, gulvet er støbt.
Havde tænkt mig stående regler, der hviler på bunden af renden, en på hver side og så en i midten. Derefter stående 45x195 lige over på 2m længden, så at sige, cc60. Derefter 45mm tykt plankegulv ovenpå. Er den dimensionering nok til at køre bil på? Er det overflødigt eller for lidt?
Mvh Daniel