Halløj!

Skal i gang med at bygge en 1.4m dyb og 2m bred rende i laden, gulvet er støbt.

Havde tænkt mig stående regler, der hviler på bunden af renden, en på hver side og så en i midten. Derefter stående 45x195 lige over på 2m længden, så at sige, cc60. Derefter 45mm tykt plankegulv ovenpå. Er den dimensionering nok til at køre bil på? Er det overflødigt eller for lidt?

Mvh Daniel
 
Hvad er det for noget, en gödselränne?
Hvordan er det med fugt og dræning?

Min første tanke ville nok være at fylde op med makadam og derefter støbe beton ovenpå.
Resten af gulvet er vel beton?
 
Den tanke har slået mig, men det bliver desværre for dyrt, har mulighed for at få fat i træ billigt, fugt er der ingen problemer med, det har været en hølade, hvad renden er blevet brugt til ved jeg ikke præcis.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.