Jeg skal starte egen virksomhed og begynde at lave havemøbler :). Har købt værktøj og skruer for adskillige tusinde kroner, men der mangler en skrue, som jeg ikke kan finde! Det er en skrue, som jeg skal skrue ind i Slagnøtter og det med en unbrakonøgle. Den er almindelig i ikea-møbler bedre beskrivelse kan jeg ikke give.. hvis der er nogen derude som har svaret så skriv gerne!!! hej

IKEA sælger reservdelsskruer og andre detaljer rimeligt billigt i deres varehuse. /CC

tak for svarene! skal tage til ikea i älmhult og lede efter skruv.. hadet gött

Tænk på at det bør være skruer til udendørs brug, hvis det skal sidde i havemøbler. Rustfrit, messing, galvaniseret etc...
/CC

Jeg benytter mig af at kapre denne tråd - er der nogen, der ved, hvor man kan få fat i en sargsprint, der er ca. 4mm i diameter (længden spiller ingen rolle - typisk 10-20 mm) og tilhørende skrue på ca. 10 mm længde og 2-3mm i diameter (ved ikke hvilket m-nr det er). Se billede. Jeg har brug for det for at fæstne soft close til et par skydedøre, den, der monterede det indledningsvis, gjorde et dårligt job, så sargsprinten forsvandt, eller så satte de aldrig nogen sargsprint i.

Håber nu, at det er det rigtige ord - sargsprint altså.
En sargsprint og skrue ligger på en tekstureret overflade, muligvis til brug i en skydedør med soft close funktion. En nærbillede af en glideskinne med hjul og metalklemme, formodentlig til en skydedør, hvor fester og sargsprint mangler. Metalstift og skrue på en tekstureret overflade, muligvis brugt til skydedørsmontering.

Tjek med siverths skruv

• Synes
LillaRackaren
  • Laddar…
A Andy78 sagde:
Check med siverths skrue
Tak! Jeg har mailet dem. Det føles så underligt ikke at kunne google sig frem til dette… Alle ideer modtages med tak!

L LillaRackaren sagde:
Jeg benytter lejligheden til at kapre denne tråd - er der nogen, der ved, hvor man kan få fat i en merkevare, der er ca. 4mm i diameter (længden spiller ingen rolle - typ 10-20 mm) og tilhørende skrue på ca. 10 mm længde og 2-3mm i diameter (ved ikke hvilket m-nr det er). Se billede. Jeg har brug for det for at fastgøre soft close til et par skydedøre, den der monterede det initialt gjorde et møgjob, så merkevaren forsvandt, eller så satte de aldrig i nogen merkevare.

Håber nu, at det er det rigtige ord - merkevare altså.
[billede] [billede] [billede]

Lave en selv? Find et passende rundstykke og bor og gevind den?

• Synes
LillaRackaren og 1 anden
  • Laddar…
B
  • Synes
LillaRackaren
  • Laddar…
Hej til jer, der engagerede jer med tips ang. min trådkapning!

Jeg blev træt af at lede efter den rigtige ting på Google, Sifverts skruv havde ikke det, jeg havde brug for, og jeg har ikke værktøj til at bore hul i og gevinde en passende rundstav (elsker dog diy-ånden i forslaget!).

Jeg endte med at bruge en M3-møtrik, jeg fandt hos Clas Ohlson, som med den rigtige vinkel passede præcis ind i skinnen. Føler mig lidt som MacGyvers fætter fra landet med den løsning og er helt tilfreds med det, haha!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.