Her om dagen skrev jeg et indlæg, hvor jeg fik masser af tips om, hvordan jeg løser overgangen fra sokkel til foder. Nu er jeg i det næste rum, og selvfølgelig dukker nye problemer op.

På billedet ser I en 12x56 dørfoder, der stikker ud. Hvordan ville I have løst det? Ved, at der findes foder, der er 12x43, men findes der endnu mindre i samme tykkelse?

• Dørkarm 12x56 stikker ud ved væg med brun farve; problem i overgang fra sokkel til foder.
  • Dør med 12x56 dørfoder, der stikker ud mod en rosa væg. Dørhåndtag synligt, tema om løsning af foderstørrelse og overgange.
  • Dørkarm i hvid, 12x56 størrelse, stikker ud mod en lyserød væg, viser overgangsproblemer mellem væg og dørfoder i rummet.
  • Dørfoder 12x56 mm stikker ud fra væggen i en overgang nær et hjørne. Hvordan løse problemet?
Danosbananos Danosbananos sagde:
Her om dagen skrev jeg et indlæg, hvor jeg fik masser af tips om, hvordan jeg løser overgangen fra sokkel til foder. Nu er jeg i det næste rum, og selvfølgelig dukker der nye problemer op.

På billedet ser I et 12x56 dørfoder, der stikker ud. Hvordan ville I have løst det? Ved at der findes foder, som er 12x43, men findes der endnu mindre i samme tykkelse?
Sokler bliver 12x95.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.