Er en amatør, der tog udfordringen op med at bygge vores skur med et færdigt byggesæt... Byggesættet er lavet til at stå på pæle, men da vi købte huset, lavede jordentreprenøren en betonplade til skuret.

I mit hoved tænkte jeg, at jeg skulle have pap som beskyttelse nedad.. Men nu blev det jo helt åbent, da panelet ikke når ned.

Hvordan redder jeg det faktum, at jeg har lagt pappen forkert?
Jeg skulle nok have bukket den op, formoder jeg.

Kan man klemme fladjern rundt om det hele?
Løfte modulerne med donkraft og lægge nyt pap ind?
 
  • Træpanel i et byggeri, monteret på en betongplade med synlig sort fugemasse imellem, skabt til en plintkonstruktion men placeret på plade.
Dråbeplade måske?
 
  • Synes
Vermilion
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Droppbleck måske ?
bleck er den lette og bedste løsning, det er også sådan man plejer at gøre, når man isolerer grunden, så at grunden stikker ud udenfor panelen.
 
Tak for svaret :) Det bliver drypnæse...

Næste spørgsmål..
Vi er ved at beklæde huset med lægtesystem, så det matcher hovedbygningen. Skal man også sætte drypnæse her på gavlen? Eller er det nok at beklæde huset med lægtesystem og derefter male omhyggeligt?

Første billede viser gavlen, der vil være panel både oppe og nede. Andet billede viser, hvilken type panel.
 
  • Gavlen af et hus med træpaneler i lockläktstil, set fra siden, der viser både væg og tagkonstruktion.
  • Gavl af hus under konstruktion med synlig lockläktpanel og træbjælker, hvor panel er installeres langs væggen under tagudhæng.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.