Er en amatør, der tog udfordringen op med at bygge vores skur med et færdigt byggesæt... Byggesættet er lavet til at stå på pæle, men da vi købte huset, lavede jordentreprenøren en betonplade til skuret.
I mit hoved tænkte jeg, at jeg skulle have pap som beskyttelse nedad.. Men nu blev det jo helt åbent, da panelet ikke når ned.
Hvordan redder jeg det faktum, at jeg har lagt pappen forkert?
Jeg skulle nok have bukket den op, formoder jeg.
Kan man klemme fladjern rundt om det hele?
Løfte modulerne med donkraft og lægge nyt pap ind?
I mit hoved tænkte jeg, at jeg skulle have pap som beskyttelse nedad.. Men nu blev det jo helt åbent, da panelet ikke når ned.
Hvordan redder jeg det faktum, at jeg har lagt pappen forkert?
Jeg skulle nok have bukket den op, formoder jeg.
Kan man klemme fladjern rundt om det hele?
Løfte modulerne med donkraft og lægge nyt pap ind?
Tak for svaret
Det bliver drypnæse...
Næste spørgsmål..
Vi er ved at beklæde huset med lægtesystem, så det matcher hovedbygningen. Skal man også sætte drypnæse her på gavlen? Eller er det nok at beklæde huset med lægtesystem og derefter male omhyggeligt?
Første billede viser gavlen, der vil være panel både oppe og nede. Andet billede viser, hvilken type panel.
Næste spørgsmål..
Vi er ved at beklæde huset med lægtesystem, så det matcher hovedbygningen. Skal man også sætte drypnæse her på gavlen? Eller er det nok at beklæde huset med lægtesystem og derefter male omhyggeligt?
Første billede viser gavlen, der vil være panel både oppe og nede. Andet billede viser, hvilken type panel.
Klik her for at svare



