hejhej,
jeg har et lille hastende emne, som jeg gerne vil have svar på straks, fordi jeg er lige ved at støbe betonggulvet igen. har brudt op og skiftet de gamle jernrør til afløb til plastrør. nu skal jeg støbe de grøfter, der er blevet i betonggulvet. kan jeg fylde op med den sand/sten, som jeg har brudt op først? så jeg ikke behøver at støbe så meget beton. for grøfterne er ret dybe, måske ca. 20 cm. hvor tykt skal betonen så være, 5 cm?
skal køre en masse rivningsmaterialer væk i dag, så jeg har brug for svar på, om jeg kan skovle en stor del af det opbrudte materiale tilbage ned i grøfterne?

10 cm beton synes jeg nok, at du kan unde dig. Så er jeg ingen ekspert, men jeg ville nok bruge bilmassorna. Sørg bare for at pakke dem ordentligt. Tag fx et stykke 4X4" og brug som "dunkare".

Jeg ville støbe samme tykkelse som den plade, jeg har brudt op. Det føles jo meningsløst at støbe 10 cm, hvis det gamle kun er 2 cm.

meget godt og tak. en dunkare får det blive og samme tykkelse som betongen før. jeg gør sådan.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.