Hej, har for nylig flyttet til et toplanshus med underrum, som der er en del at fixe på. Tidligere ejer har fjernet alle opregulerede gulve i kælderen og lagt klinker, med gulvvarme i tre soveværelser, som er forbundet til nyinstalleret jordvarme. Da vi flyttede ind, lugtede det indelukket i hele kælderen, men lugten forsvandt, da jeg slukkede for gulvvarmen.
Mit spørgsmål er, hvorfor lugter det, når gulvvarmen er tændt? (Varm sommertid).
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.