Hej, har for nylig flyttet til et toplanshus med underrum, som der er en del at fixe på. Tidligere ejer har fjernet alle opregulerede gulve i kælderen og lagt klinker, med gulvvarme i tre soveværelser, som er forbundet til nyinstalleret jordvarme. Da vi flyttede ind, lugtede det indelukket i hele kælderen, men lugten forsvandt, da jeg slukkede for gulvvarmen.
Mit spørgsmål er, hvorfor lugter det, når gulvvarmen er tændt? (Varm sommertid).