Skal lægge slang til gulvvarme (12mm uponor) og derefter spartelmasse ovenpå (ovenpå EPSCement).
Vælger mellem PCI periplan CF25, maxit 4320 og Kiilto Rot og gulvvarmespartel.
Er der nogen, der kan anbefale noget specielt? Maxit ser ud til at være billigst lige nu.
/Adam