O ohls sagde:
Godt at du fandt noget der fungerede, håndlavede 30m er nok lidt for meget. Selvfølgelig med en fræser så havde det sikkert ikke været et problem men det lyder det værd.
Ja det føltes virkelig værd at koste.

• Synes
ohls
  • Laddar…
Det der var jo ingen svær profil. Færdighøvlet PLH som er affaset lidt let med f.eks elhøvl og sandpapir.

Hvis man ikke finder præcis samme profil ellers så er der få, der ville bemærke, hvis man bruger forskellige men lignende profiler i forskellige rum.

imported_Benno imported_Benno sagde:
Det der var jo ingen besværlig profil. Færdighøvlet PLH som er faset af lidt let med f.eks. elhøvl og sandpapir.

Om man ikke finder præcis samme profil ellers så er der få som vil bemærke, om man anvender forskellige men næsten ens profiler i forskellige rum.
Det er nok, at jeg bemærker det😁 jeg er bajenödig med sådan noget her og vil have det som originalen. Havde jeg fundet en højere med samme hældning havde jeg købt og skåret nedefra. Men finder kun lavere. Og det vil jeg ikke have. Desuden i plast. Og for den pris syntes jeg det var let værd det:) men mange havde nok ikke bekymret sig. Jeg synes jeg gør lejligheden en tjeneste og synes det er sjovt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.