Jeg skal bygge en lille veranda oven på en gammel betontrappe og overvejer, hvad jeg skal bruge mellem betonen og de trykimprægnerede gulvbjælker.
Kan man bruge sådanne plastkiler, som man bruger til at montere en dørkarm?
Typisk denne:
http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-13011.aspx
Jeg tænkte, at sådanne må være perfekte til at få gulvbjælkerne i den rette niveau...

• Betontrappe foran gul væg med rød dør, omgivet af jord. Fire betonfundamenter med metalbeslag til træbjælker. Fejekost og vaterpas ved siden af.
B
kommer sikkert blive kanon.
jeg er bare nysgerrig hvordan har tænkt gøre?
hvordan du skal have reglerne.
kan du lave en lille tegning?
er nysgerrig på konstruktionen

Har kun en tegning i hovedet og en bunke træ i garagen, så vi får se i morgen, hvordan det bliver. ;)
Planen er i hvert fald noget i den her stil (dog lidt skævt og forenklet)...

• Byggeri af terrassekonstruktion ved gul facade med rød dør; planlagte bjælker lagt ud på betonblokke, vaterpas ses i forgrunden.
Kan du slå en regel i bagkanten så ville det jo være nok med en støtte i midten. På den måde bliver det lettere at håndtere ujævnhederne.

B
hurtig sætning i væg? vinkler?
du måske nødt til at lime kilerne på betonen.
det skal jo blive stabilt.
forstår at du vil gøre det nemt for dig, uden at behøve at bryde betonen op.

Sådan blev det. Det der med at lime kilerne var en god idé, skal klatte lidt Ultraflex der i morgen. Nu mangler der kun et tag, så er det godt for i år, hegnet tager vi til foråret.

• Trækonstruktion på betonblokke foran en gul væg med en rød dør, forberedt til et kommende veranda- eller terrasseprojekt.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.