A atomlab sagde:
Den drar ind rimelig meget sne, så hvor meget plads har du tænkt at have under? Jeg støbte selv en plade og lagde en grov riflet måtte på. Den måtte trækker jeg bare ud, når det er nødvendigt at tømme. Fungerer top.
Der bliver meget luft under, så det skal ikke være noget problem.

Det blev 28*70 på 145 i cc 60. Ca 1,5cm glipa mellem gulvbrædderne. Stumt så det räcker.
En nyligt bygget træskur i skoven, med en halvtag og en blå plast bagdør. Skuret står på betonblokke i ujævn terræn.

Kretikos Kretikos sagde:
Det blev 28*70 på 145 i cc 60. Ca 1,5cm glipa mellem gulvplankerne. Stumt så det räcker.
[billede]
Det tror jeg kommer holde godt.
Jeg tror dog, at du kan få lidt problemer med at få igennem sneen med 1,5 cm, rapporter gerne tilbage hvordan det går i løbet af sæsonen.

S spendera sagde:
Det tror jag kommer holde godt.
Jeg tror dog, at du kan få lidt problemer med at få sneen igennem med 1,5 cm, rapporter gerne tilbage, hvordan det går i løbet af sæsonen.
Ja det er muligt. Må stille en piassava op for at tage det, der ikke kommer igennem. Ikke langt til sne, så rapport kommer!

Kretikos Kretikos sagde:
Ja det er muligt. Må stille en piassava for at tage det, der ikke går igennem. Ikke langt til sne, så rapport kommer!
Jeg har et tættere gulv end det du har, og jeg må bruge piasavav. Går helt ok bortset fra isen, der dannes fra nedkølingen, den havde jeg gerne undgået.

Nu er dørene endelig kommet på plads samt håndtag på den lille dør og lidt tiltrængt olie på den også. I morgen bliver det måske rampebygning. Det ville være rart at køre ind den, inden sneen begynder for alvor.
En nyopført træbygning i et sneklædt landskab med dørene på plads, en grill til venstre og en sav på en arbejdsbænk til højre.

• Synes
grönsvart og 1 anden
  • Laddar…
Rampe på plads og snescooteren på plads. Nu kan vinteren komme!
En træbygning med en rampe lavet af træplanker i sneklædt landskab. Sne-malet rampe og garage med åbne døre, som viser en snescooter indeni, klar til vinterforhold.

• Synes
Nötegårdsgubben og 3 andre
  • Laddar…
Flot arbejde!
Hvordan blev gulvet? Har du et billede?
Nu håber vi på en snerig vinter

Senest redigeret:
  • Synes
Kretikos
  • Laddar…
Stabilt som lægen siger
Snebeklædt træterrasse med en snescooterparkering.

• Synes
grönsvart og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.