Hej,
Jeg er ved at bygge om i stuen og bygger en ny væg til TV'et.
Målet er denne... (den røde væg)
Moderne stue med rød væg til TV, hvidt loft med belysning og rødt møblement; glasvæg adskiller spiseområde i baggrunden.

Lige nu er væggen bygget i OSB, og jeg har beklædt den med gips.

Mit spørgsmål er, hvad skal jeg gøre med alle kanterne?

Skal jeg have stålkanter eller bare vævtejp... hmm ja... hjælp mig her...

se billeder..
Værelse under renovering med en ny væg i gips og loft i konstruktion. Løse kabler hænger fra væggen, gulv uden gulvbelægning. Gipsvæg med skruer ved hjørnet, en del af et ombygget stueprojekt til TV-væg. Kanterne venter på efterbehandling, muligvis med stålkanter eller vævtejp.
Tak på forhånd
 
Papirsstrimmel med metalindsats bliver godt.
 
Selv synes jeg de selvklæbende pap hjørnebeskyttere er vildt praktiske. Bare sprøjt på med lidt vand og sætte dem på.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.