Hej,
Jeg er ved at bygge om i stuen og bygger en ny væg til TV'et.
Målet er denne... (den røde væg)
Lige nu er væggen bygget i OSB, og jeg har beklædt den med gips.
Mit spørgsmål er, hvad skal jeg gøre med alle kanterne?
Skal jeg have stålkanter eller bare vævtejp... hmm ja... hjælp mig her...
se billeder..
Tak på forhånd