Jeg skulle sætte et gelænder op på væggen, der var 3 forborede huller, og skruerne var fra Habo system.
To af tre greb godt i væggen mens den tredje ramte et tomrum, altså kun gennem gipsvæggen.
Haboskruen er gevindskåret M10 med træskrue mod væggen.
Har I noget forslag til bedste gipsekspander eller lignende, tror at de to øverste skruer klarer hele lasten, så den tredje aflaster.
To af tre greb godt i væggen mens den tredje ramte et tomrum, altså kun gennem gipsvæggen.
Haboskruen er gevindskåret M10 med træskrue mod væggen.
Har I noget forslag til bedste gipsekspander eller lignende, tror at de to øverste skruer klarer hele lasten, så den tredje aflaster.
Velkommen til forummet @Kerb!K Kerb sagde:Jeg skulle sætte et gelænder op på væggen, det var 3 forborede huller, og skruerne var fra Habo system.
To af tre greb godt i væggen, mens den tredje havnede i et tomrum, altså kun gennem gipsvæggen.
Haboskruen er gevind M10 med træskrue mod væggen.
Har I forslag til den bedste gipspladexpander eller lignende, tror de to øverste skruer klarer hele belastningen, så den tredje aflastes.
Kan du ikke flytte beslaget lidt og skrue i en stående regel?
Sidder 2 stykker godt, så klarer den sidste nok bare at sidde med en almindelig plug.K Kerb sagde:Jeg ville sætte et trappegelænder på væggen, der var 3 forborede huller, og skruerne var fra Habo system.
To ud af tre trak godt i væggen, mens den tredje endte i et tomrum, altså kun gennem gipsvæggen.
Haboskrue er gevind M10 med træskrue mod væggen.
Har I et forslag til bedste gipsekspander eller lignende, tror at de to øverste skruer klarer hele belastningen, så den tredje aflastes.
Klik her for at svare