Hej. Känner mig altid som om jeg stiller dumme spørgsmål, men here goes.
Jeg skal sætte et væghængt skab op i badeværelset, og det skal hænge på to franske skruer i tværbjælken, der sidder i væggen. Jeg vil dog bruge alle fire fastgørelsespunkter på skabet, og så bliver der to, der skal bruges med plugs. Jeg har 8 mm fliser plus gips, hvilket giver 20 mm. Virker det at bruge gipsekspander til dobbeltgips (egentlig 25 mm) til min 20 mm væg?
/M
Jeg skal sætte et væghængt skab op i badeværelset, og det skal hænge på to franske skruer i tværbjælken, der sidder i væggen. Jeg vil dog bruge alle fire fastgørelsespunkter på skabet, og så bliver der to, der skal bruges med plugs. Jeg har 8 mm fliser plus gips, hvilket giver 20 mm. Virker det at bruge gipsekspander til dobbeltgips (egentlig 25 mm) til min 20 mm væg?
/M
Plåtmolly findes for forskellige tykkelser. Brug aldrig plastmolly, de kan tørre ud og blive skøre. Når man sætter plåtmolly og strammer for meget, kan det ske, at gevindene går i stykker. Så tager man bare en bidetang og drejer skiven løs og skubber resten ind i væggen, så starter man bare forfra. Held og lykke
Klik her for at svare