Hehe takRejäl sagde:
Jeg er ikke urolig på den måde, snedkeren har gjort sit, og jeg skal afslutte det selv. Så jeg var lidt usikker over, om der var en tanke bag, og det var der jo. Tak!
Generelt så anvendes 900mm gips til oprejsninger om 300 c/c eller 450 c/cJ jamaica sagde:
1200 mm gips til 600 c/c samt at den går og bruge til 300 c/c ydervæggen du har med osb kan du bruge hvilken som, tænk på at forskyde samlingerne på osb og gips så at begge samlinger ikke flugter med hinanden..
Ok så er jeg med! TakRejäl sagde:
Klik her for at svare
