Vi skal få op nogle plader på væggen op ad en trappe samt i en gang, hvor trappen begynder, i dag er der panel og under panelet er der kun tømmer. Tænker om man sætter op nogle plader på væggen som vi så kan tapetsere på men tror ikke det bliver godt med gipsplader da de dels er så skrøbelige og med tanke på hvor trangt det er så er det nemt at der bliver hul da i gipset. Så har brug for tips til holdbare plader, der gerne er lette at arbejde med og som man så kan tapetsere på?
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Gips fungerer nok. Tapet og maling giver også styrke. Ellers findes der mere holdbare plader som fibercementplader.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 126 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,126 indlæg
Vil man have blødere træfiberskiver, findes der vel stadig efterkommere til Treetex-pladen, som blev brugt meget omkring 1960'erne.
https://www.byggahus.se/forum/threads/treetex-foerdelar-och-nackdelar.105500/
https://www.byggahus.se/forum/threads/treetex-foerdelar-och-nackdelar.105500/
Klik her for at svare